TRYB JASNY/CIEMNY

Przegródki do organizacji pomocy dydaktycznych DO DRUKU


Dzisiaj zapraszam do pobrania obiecanych przegródek, które mam nadzieję, pomogą Wam zapanować nad pomocami dydaktycznymi. W pliku znajdziecie 45 przegródek w formacie A4, które nadają się do naklejenia na teczkę albo jako osobne przegródki do kartonowych segregatorów, o których pisałam tutaj.

Jak się zabrać do porządkowania? Najlepiej przeznaczyć do tego osobne pomieszczenie, w którym nikt nie będzie Wam przeszkadzał i niepotrzebnie przechodził ;) Ja wysypałam wszystko i zaczęłam dzielić na kupki, poszczególne elementy pochowałam do kopert i woreczków strunowych, a większe formaty do teczek. Na przegródkach znajduje się miejsce, gdzie możecie dokładnie wypisać co macie.

Przegródki pobierzecie klikając w link poniżej:



Powodzenia!

Komentarze

Polecam

instagram @dzieckiembadz

Copyright © Dzieckiem bądź