poniedziałek, 1 maja 2017

Napisy na Dzień Mamy i Taty


Cześć! Czy Wy też musicie (a nie lubicie) wycinać ozdobnych literek na wszelakie przedszkolne uroczystości, a później przyczepiać je szpilkami do tła? Ile ja się przy tym nadenerwowałam, ile nakłułam, ile nagięłam i ile nieszczęsnych literek wyrzuciłam!
W tym roku postanowiłam, że z tym koniec, zrobię girlandy z napisem wieszane na sznurku.

Moim zdaniem napisy w formie girlandy wyglądają bardzo schludnie, przejrzyście i prosto 😊. Wystarczy długi sznurek, serpentyna, bibuła, a nawet lampki choinkowe. Litery przyklejamy taśmą, albo zawijamy na sznurek. Ewentualnie można zrobić dziurki dziurkaczem i to na czym będziemy je wieszać przez nie przewlec.

Trochę się z tymi napisami bawię, bo mam kilka pomysłów i nie mogę się zdecydować, co będzie bardziej pasować. Oto efekty mojego pierwszego podejścia:






Jeżeli jesteście zainteresowani pobraniem moich banerów, to zapraszam:





Dla tych co nie nigdy takich nie widzieli, wyglądać będą mniej więcej tak:

fot. https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41PoTjGZntL.jpg

Do zobaczenia!